17 juni 2024

Golfclub Landgoed de Compagnie viert 35-jarig jubileum met feestelijke Week van de Compagnie

• Week van de Compagnie

Veendam, 17-06-2024

Vandaag is de Week van de Compagnie feestelijk van start gegaan bij Golfclub Landgoed de Compagnie, ter ere van het 35-jarig jubileum van de club. De eerste flight werd gevormd door prominente bestuursleden van het eerste uur, Karst de Jonge (oprichter en secretaris van Stichting De Compagnie in 1988) en Ive Krikke (oprichter en voorzitter van Golfclub De Compagnie in 1988), samen met de huidige penningmeester Jan Essing en secretaris Nico van den Helm. Deze symbolische openingsslag markeert het begin van een week vol sportieve en gezellige activiteiten, en onderstreept de rijke geschiedenis en veelbelovende toekomst van de golfclub.

De Week van de Compagnie is een speciale viering van onze golfclub, waarbij leden, gasten en mensen uit de buurt worden uitgenodigd om deel te nemen aan diverse evenementen. Hoogtepunten van de week zijn onder andere:
  • Golf-4-daagse: Een uitdagende vierdaagse golfcompetitie waarin leden strijden om de eer en mooie prijzen.
  • Ouder-kind wedstrijd: Een bijzondere kans voor ouders en kinderen om samen te golfen en te genieten van een gezellige wedstrijd.
  • Open dag op zaterdag 22 juni: Iedereen is van harte welkom om kennis te maken met onze prachtige golfclub. Bezoekers kunnen een rondleiding krijgen, deelnemen aan golfclinics, en genieten van diverse activiteiten, inclusief een springkussen voor de kinderen.
  • Afsluitend feest: De feestweek wordt afgesloten met een knallend feest in ons clubhuis, compleet met muziek, hapjes en drankjes.
"Met deze jubileumweek willen we niet alleen onze rijke historie vieren, maar ook onze blik richten op de toekomst. Onze club is gebouwd op belangrijke van verbinding, sportiviteit en vriendschap. Dit 35-jarig jubileum is een prachtige gelegenheid om stil te staan bij alles wat we in de afgelopen jaren met elkaar hebben bereikt, en om samen verder te bouwen aan een een mooie toekomst voor de golfsport in Veendam. Hier op De Compagnie hebben we het en zijn we Goud voor elkaar!" [Fopke Drijfholt], Clubmanager van Golfclub Landgoed de Compagnie.

We nodigen iedereen van harte uit om deze bijzondere week met ons mee te vieren. De open dag op zondag biedt een unieke gelegenheid voor zowel beginnende als ervaren golfers om de sfeer van onze club te proeven en deel te nemen aan verschillende activiteiten.

Voor meer informatie over de Week van de Compagnie en het volledige programma, bezoek onze website of neem contact op met het secretariaat.

Over Golfclub Landgoed de Compagnie Golfclub Landgoed de Compagnie, opgericht in 1989, is een prachtige golfclub gelegen in Veendam. Met een uitdagende 18-holes baan, uitgebreide oefenfaciliteiten en een gastvrij clubhuis, biedt de club een unieke ervaring voor golfers van alle niveaus. De club staat bekend om haar sterke verbinding en inzet voor het bevorderen van de golfsport in de regio.